2016. augusztus 3., szerda

Fél év úgy elszaladt



Igen, ma van pontosan fél éve annak, hogy itt vagyok. Nem fogok Thomas Mannféle esszét rögtönözni az időérzékelés furcsaságairól, de annyit elmondhatok, hogy nagyon gyorsnak éreztem, ugyanakkor a június, ami szinte még csak egy hónapja volt, már nagyon távolinak tűnik. 

Az új korszak igazából majd csak szeptembertől fog elkezdődni, amikor elmegy a csapat, és mi remélhetőleg dolgozhatunk majd azokon a projekteken, amikbe eddig nem volt bepillantásunk. Arról, hogy lesz-e új csapat még mindig ellentmondásos hírek keringenek, valaki hallott valamit valakitől, valaki meg valami mást hallott mástól, szóval nem igazán foglalkozom már vele, majd megtudjuk, ha itt lesz az ideje. Annyi biztos, hogy egészen más lesz minden. De addig itt van az augusztus, ami a beosztásom alapján és a betervezett utazással Skóciába nagyon mozgalmasnak ígérkezik. Továbbra is járok az Up Beat projektre, és ha a vezető visszajön a nyári táborból, elmondom neki az ötletemet arra, hogy hogyan tegyük elérhetővé a projektet olyanok számára is, akik esetleg messzebb laknak és nem tudnak jönni a találkozókra. Lesz néhány „otthoni feladatunk” amikről majd később írok. Augusztus utolsó két hetében és szeptember első hetében menni fog a Holiday Programme, augusztus utolsó (hosszú) hétvégéjén pedig egy „meglepetés munkánk” lesz.

És most jöjjön egy kis összefoglaló arról, hogy mi minden volt 6 hónap alatt:


-        Megismertem a környéket, a várost, hozzászoktam a nyelvhez, az emberekhez, a dolgok menetéhez.

-        Rendszeresen dolgoztam az oviban, a Holiday Programmen, a K-Katsen és az Up Beaten

-        Részt vettem egy csomó rendezvényen és eseményen: Sleep easy (két alkalommal), a K-Kats show, a Step Forward nevű sérült fiatalokból álló csoport színházi előadása (melyet M. és L. rendezett), a Kingstanding Fun day (a szomszédos városban egy játszótéren ugráló várat meg egyéb játékokat állítottunk fel a gyerekeknek), a Forward Carers börze a Birmingham Symphony Hallban,

-        Elutaztam Oxfordba, Manchesterbe, Londonba, Dublinba, Westonba, Newcastle-be (és környékére), Brightonba.

-        Rész vettem az On Arrival Trainingen és a Playwork Trainingen.

-        Fejlesztettem az angoltudásomat (megtaláltam a helyi könyvtárat és elkezdtem kijegyzetelni egy angol nyelvtankönyvet. Beszereztem néhány angol nyelvű regényt is, amiből eddig csak egyet sikerült elolvasnom. Valamiért itt sokkal kevesebbet olvasok, talán azért mert folyton az jár a fejemben, hogy valami mást kéne csinálnom.)

-        És persze volt sok kocsmázás, berúgás, közös kajálás, mozi, otthoni filmezés is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése