2016. november 23., szerda

AGM



November elsején megérkezett az új önkéntes társunk: Ben, Luxemburgból. Huszonhat éves, nagyon kedves, lelkes, hamar megtalálta a hangot mindenkivel. 

Múlt héten szerdán volt az Annual General Meeting, vagyis az AGM. Hallottam már róla, hogy lesz egy ilyen, de azt nem tudtam, hogy mikor. Amikor a K-kats és a Stepping up csoportokban a gyerekek elkezdték próbálni a beszédüket, akkor tudtam meg, hogy november 16 az időpont, és előtte való nap pedig azt, hogy mi is részt veszünk rajta. Igazából megkérdezhettem volna, de először a nevéből következtetve arra gondoltam, hogy egy hivatalos meeting lesz a YMCA vezetőinek, ahol megtárgyalják az év eredményeit és a terveket a következő évre.

Ehhez képest inkább egy színdarabhoz vagy előadáshoz hasonlított. Abban a teremben tartották, ahol az ovi szokott lenni. A vezetők, projekt felelősök, önkéntesek, szülők, gyerekek, és néhányan a sérült fiatalok közül is beszédet mondtak. A mi részünk csak annyi volt, hogy Xavi a Housing projektnél bemutatott minket, mint EVS önkénteseket, és mi elmondtuk honnan jöttünk.
Körülbelül egy órás volt az egész, utána pedig a szokásos terülj-terülj asztalkám várt mindenkit. Amúgy ez is egy érdekes szokás, kávé és tea általában mindenhol van, semmilyen munkába, találkozóba nem lehet úgy kezdeni, hogy előtte ne teáztunk volna. Ha pedig valami nagyobb esemény van, előkerülnek a muffinok, a tortácskák és mindenféle sütemény meg sós ropogtatni való.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése