2016. szeptember 22., csütörtök

A búcsú



Szeptember 4-én elérkezett az a nap, amikortól egészen más lett az életünk itt a YMCA házban. A társaság kemény magja befejezte egy éves pályafutását és itt hagyott minket. Lindát, a legfiatalabbat közlünk már augusztus közepén elbúcsúztattuk, az egyetemi határidők miatt neki hamarabb kellett otthon lennie. Marta, Sandy és Jeremie pedig együtt indultak három hete vasárnap. Hetek óta készítettük a búcsúajándékokat, és miután Linda elment, már érezni lehetett, hogy a hangulat alább hagyott, mégis nem tudtam elképzelni milyen lesz azután, hogy mind elmennek. Velük is volt hivatalos búcsú tea party a nappaliban, amin a koordinátorunk és az egyik volt munkatársunk is ott volt néhány hónapos kislányával. Utána elmentünk a kedvenc pubunkba vacsorázni. Az utolsó estén pedig Jóbarátokat néztünk (ezt a szokást nyáron vezettük be). Másnap reggel kikísértük őket a vonatállomásra Birminghambe.

Én már nagyon sokszor búcsúztam életemben, és tudom, hogy a legtöbb búcsú nem örökre szól. Lehet, hogy ezért van az, hogy ott, abban a pillanatban nem sokszor nem érzek semmit. Csak akkor szorult el a torkom, amikor láttam, hogy a többiek sírnak. Ez nálam olyan, mint az ásítás, átragad. Igazán csak akkor éreztem meg a változást és az elmúló időt, amikor néhány nap múlva tudatosult bennem, hogy senki nincs a szemközti szobában, nem ugorhatok át csak úgy beszélgetni, és nem fogunk filmet nézni este a nappaliban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése